Jak vytvořit Lineage 2 servr
Lineage II Server (legální emulátor)
Hledáte podrobný návod jak založit Lineage II server? Tady je!
Následující návod je věnován emulovaným serverům L2j.
Příprava
Nezbytné software-stáhněte a nainstalujte
“Java JDK 6 Update 7″ nebo novější pro sprovoznění “Serveru”.
Java JDK může být stažena odtud: http://java.sun.com/javase/downloads/
“MySQL 5.0.51b” nebo novější pro sprovoznění “DataPacku”.
MySQL může být stažena odtud: http://dev.mysql.com/downloads/mysql/5.0.html
“Navicat 8 pro MySQL” nebo novější pro administraci vaší “Databáze”.
Navicat pro MySQL může být stažen odtud: http://www.navicat.com/download.html
“L2J Server” může být stažen odtud: http://www.l2jserver.com/nightly/
“L2J DataPack” může být stažen odtud: http://www.l2jdp.com/nightly/
1. Instalace MySQL
- a. Rozbalte mysql-5.*.x-win.zip do dočasné složky.
- b. Nainstalujte MySQL do místa kde ji chcete zprovoznit.
Poznamenejte si heslo, pokud jste jej nastavili.
- c. Po instalaci restartujte systém.
2. Příprava souborů serveru
- a. Rozbalte L2J_Server-unstable.zip do složky dle vaší volby.
- b. Rozbalte L2J_DataPack-unstable.zip do nové složky (jiné než do vybrané v kroku “a”) dle vaší volby.
3. Instalace Navicatu
- a. Spusťte soubor a nainstalujte jej na místo, kde ho chcete zprovoznit.
- b. Nyní spusťte program.
- c. Vyberte “New Connection”, a vypln’te všechny pole jak je uvedeno na obrázku. Klikněte na OK.
- d. jendou klikněte na připojení localhost (mělo by zezelenat), pak pravým tlačítkem myši klikněte na vaše nové připojení localhost, a vytvořte novou databázi s názvem: l2jdb.
- e. Zavřete program Navicat.
4. Vkládání dat do databáze
- a. Čtěte readme file od datapacku.
- b. Spust’te database_installer.bat (Windows) nebo database_installer.sh (Linux) a následujte další kroky na obrazovce - vyberte full install pro nové databáze / upgrade pro existující databáze - využívání databáze vytvořené v předchozím kroku.
5. Java
- a. Jednoduše , spust’te jdk-*.exe pro instalai potřebných java komponentů.
Ted’ již máte vše připraveno, čtěte pozorně další kroky postupu.
Instalace serverů
6. Loginserver
- a. Zkopírujte složku /login/ z vaší dočasné l2j loginserver složky do PC a složky odkud’ chcete loginserver spouštět.
7. Gameserver
Pro každý gameserver:
- a. Zkopírujte složku /gameserver/ z vaší dočasné l2j gemeserver složky do PC a složky odkud’ chcete gameserver spouštět.
- b. Zkopírujte obsah z vaší dočasné složky l2j datapack do složky /gameserver/ složky kterou jste již vytvořili (budete vědět, že jste to zkopírovali na správné místo pokud’ budete tázáni zda chcete nahradit / přepsat existující soubory - zvolte ano)
Nastavení serverů
8. Loginserver
Upozornění: Dejte pozor aby jste nevložili mezery na konci řádků
Nekopírujte a nevkládejte ukázkové kody, jsou zde pouze z ilustrativních důvodů.
Následující text je jen ukázka neaktualího souboru loginserver.properties který můžete najít v loginserver /config . (Pro upravu obsahu tohoto souboru využijte například Notepad)
- a. Pro váš loginserver, otevřete /login/config/loginserver.properties a změn’te následující hodnoty:
9. Gameserver
Upozornění: Dejte pozor aby jste nevložili mezery na konci řádků
Nekopírujte a nevkládejte ukázkové kody, jsou zde pouze z ilustrativních důvodů.
Následující text je jen ukázka neaktualího souboru server.properties který můžete najít v loginserver /config . (Pro upravu obsahu tohoto souboru využijte například Notepad)
- a. Pro každý gameserver, otevřete /gameserver/config/server.properties a změn’te následující hodnoty:
10. Registrování Gameserverů
- a. Pro každý gameserver: spust’te /login/RegisterGameServer.bat (/login/RegisterGameServer.sh pro Linux) a vyberte číslo, které chcete přiřadit gameserveru, potom zkopírujte soubor “hexid(server-x).txt” do složky /gameserver/config/ pro server, který jste právě registrovali a přejmenujte jej na “hexid.txt”.
11. Spouštění
- a. Pro váš loginserver: spust’te /login/startLoginServer.bat (/login/startLoginServer.sh pro Linux)
- b. Pro každý gameserver: spust’te /gameserver/startGameServer.bat (/gameserver/startGameServer.sh pro Linux)
Upozornění
Pokud’ nějaký z vašich gameserverů má stejnou WAN IP , musíte používat rozdílné porty pro tyto gameservery se stejnou WAN IP.
Pokud’ chcete zapnout Telnet pro váš loginserver a gameservery, musíte používat rozdílné porty , které nejsou již používány pro každý znich.
Nyní je váš server připraven ke spuštění!!.
Nýní už jen spust’te loginserver agameserver.
Pokud’ chcete mít absolutní jistotu, že vše funguje jak má, podívejte se na výpis gameserveru, jestli vypadá podobně jako tento:
Starting L2J Game Server.
loading gameserver config
MLog clients using java 1.4+ standard logging.
Initializing c3p0-0.9.0 [built 08-??????-2005 15:47:30 +0400; debug? false; trac
e: 5]
Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.PoolBackedDataSource@5e179a [ conn
ectionPoolDataSource -> com.mchange.v2.c3p0.WrapperConnectionPoolDataSource@4aeb
52 [ acquireIncrement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500,
autoCommitOnClose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAf
terAcquireFailure -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionTesterClassName -> c
om.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, factoryClassLocation -> null, f
orceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken -> 4aeb52, idleConnecti
onTestPeriod -> 60, initialPoolSize -> 3, maxIdleTime -> 0, maxPoolSize -> 10, m
axStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100, minPoolSize -> 1, nestedDa
taSource -> com.mchange.v2.c3p0.DriverManagerDataSource@cfec48 [ description ->
null, driverClass -> null, factoryClassLocation -> null, identityToken -> cfec48
, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/l2jdb2, properties -> {user=******, password
=******} ], preferredTestQuery -> null, propertyCycle -> 300, testConnectionOnCh
eckin -> true, testConnectionOnCheckout -> false, usesTraditionalReflectiveProxi
es -> false ], factoryClassLocation -> null, identityToken -> 5e179a, numHelperT
hreads -> 3 ]
etc....
etc....
etc....
IdFactory: Free ObjectID's remaining: 1878992804
GameServer Started, free memory 175 Mb of 512 Mb
Connecting to login on 127.0.0.1:9014
Maximum Numbers of Connected Players: 100
Telnet server is currently disabled.
GameServer listening on all available IPs on Port 7777
Registered on login as Server 0 : Bartz
Komentáře
Přehled komentářů
dobry jen sem se nedozvedel jakej server delam C6 gracia 2?
bod4
(lamka, 26. 5. 2009 17:40)opises vsechno co tam mas default akorat heslo das vlastni cos nastavoval
srvr
(alf, 23. 5. 2009 11:32)hrál sem na getworku a nebaví mě to. proto sem si chtěl založit svůj srvr. ale mohl byste mi prosím vysvětlit 4. děkuju
dobry nmno
(milos, 27. 5. 2009 21:48)